piątek, 7 sierpnia 2015

Nie możesz mieć psa - zostań wolontariuszem w schronisku dla zwierząt

Nie możesz mieć psa z jakiegoś powodu a chcesz pomóc bezdomniakom. Odwiedź najbliżesze schronisko dla zwierząt w swojej okolicy i zostań po prostu wolontariuszem. Będąc wolontariuszem możesz wyprowadzać psiaki na spacer, zorganizować zbiórkę karmy, nie musi to być nie wiadomo ile, mogą to być nawet dwa worki, bądź zbiórkę koców i kołder które zimą ogrzeją
czterołapki w budach. Wyprowadzając jednego psa na spacer pomagasz również w jego socjalizacji z człowiekiem, dzięki temu ma większe szanse na dom.
Po
niżej na zdjęciach psiaki ze schroniska dla zwierząt w Złotowie - każdy z nich poszukuje swojego domu. 

https://www.facebook.com/SchroniskoZlotow?fref=ts


5 komentarzy:

  1. Bardzo chciałabym zostać taką wolontariuszką! :) Tylko gdzie w Pile jest schronisko? z tego co wiem to było kiedyś w Gładyszewie, a teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schronisko zostało przeniesione na Leszków koło Kaliny :)

      Usuń
  2. Zapomnieliście dodać, że tylko osoby pełnoletnie mogą zostać wolontariuszami, a tak osoby muszą być pod ciągłym nadzorem swoich pełnoletnich opiekunów. Wątpię, że rodzice będą mieli czas, aby spędzać kilka godzin w tygodniu na pilnowaniu dziecka, które chce pomóc zwierzętą w schronisku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od kilku lat jestem wolantariuszką w schronisku, moja praca sprawia mi ogromną satysfakcję, ponieważ kocham wszystkie zwierzaki. Niedawno zakupiłam dla moich podopiecznych ekologiczne żwacze wołowe dla psa. Produkty te są w pełni bezpieczne dla piesków - dzięki zastosowanej podczas produkcji pasteryzacji termicznej produkt ten zachowuje bardzo długi termin zdatności do spożycia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć niestety nie mogę sobie jeszcze pozwolić na posiadanie psa, to jednak systematycznie odwiedzam schronisko, w którym troszczę się o moje ukochane pieski. W zeszłym miesiącu zakupiłam moim podopiecznym wygodne legowiska dla dużych psów, które udało mi się nabyć w pewnym dobrze zaopatrzonym sklepie internetowym. Zakupione kojce zapewniają zwierzaczkom wysoki komfort zarówno podczas odpoczynku, jak i snu.

    OdpowiedzUsuń