czwartek, 17 marca 2016

Rockopolis - miejsce przyjazne psom



Dzisiaj z 
Szermasiem odwiedziłam Rockopolis. O tym, że jest to miejsce przyjazne zwierzętom, pisaliśmy już jakiś czas temu. Dzisiaj postanowiłam to sprawdzić. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Na drzwiach wejściowych dostrzegłam naklejkę "Miejsce przyjazne psom" Na wejściu zaproponowano nam wodę dla Szermasia. Dla siebie zamówiłam zupę brokułowo-szczypiorkową była przepyszna. Obsługa miła. Bardzo nam się podobało. Szermaś po raz pierwszy był w takim miejscu i myślę, że jego zachowanie mogę ocenić na 4+ musimy jeszcze popracować nad jego cierpliwością, bo to straszny ADHD-owiec i ciężko mu usiedzieć spokojnie w jednym miejscu.
Jeśli macie ochotę na pyszny obiadek i dodatkowo chcecie, aby towarzyszył Wam psiak, koniecznie wybierzcie się do Rockopolis. My na pewno odwiedzimy to miejsce jeszcze nie raz.





Kochani, jeżeli znacie jeszcze jakieś miejsca przyjazne psom w naszym mieście, dajcie nam koniecznie znać, a my umieścimy je na naszej mapce. Link do pełnej mapy klik <---

5 komentarzy:

  1. Nie było za głośno dla Szerka? Czasami nawet bez imprezy muzyka w środku gra dość głośno... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój pies zagryzłby Barmana gdyby tak długo czekał na wodę jak ja na drinka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My zostaliśmy obsłużeni szybko. Nie możemy narzekać ;)

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się takie inicjatywy i jestem zdania, że takich miejsc powinno powstawać jeszcze więcej. Tym bardziej, że dużo właścicieli faktycznie w sposób dobry dba o swoje psiaki. Ja osobiście kupiłem mojemu pupilowi niedawno nawet degażówki https://sklep.germapol.pl/pl/degazowki.html aby cały czas był idealnie przycięty.

    OdpowiedzUsuń