poniedziałek, 19 października 2015

Przygarnij Burka - Wyprawki, zdjęcia

Hurra mój komputer w końcu naprawiony, więc czas i pora nadrobić zaległości na blogu..


3 października odbyła się w naszym mieście akcja Przygarnij Burka na którą wraz ze sponsorami przygotowaliśmy wyprawki dla psów. W wyprawce można było znaleźć:


Bardzo dziękujemy sponsorom za dołączenie do wyprawki. <3 :)

Łącznie podczas akcji Przygarnij Burka adoptowanych zostało 9 psów, trzy psiaki niestety spowrotem trafiły do schroniska. 
Zdjęcia psiaków do adopcji można znaleźć na naszym facebooku, oraz na blogu w specjalnie stworzonej do tego zakładce Pilskie psy do adopcji. 



 
 Dingo Akcesoria dla zwierząt
 Zwierzakowo.pl
 Storge
 Kupon Sponsorowany
 Husse









3 komentarze:

  1. Fajna inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyprawki były super dziękujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że takie akcje powstają to może jakieś psiaki mają szanse na adopcję. Ja mojego pupila również mam ze schroniska i jestem zdania, że muszę o niego dbać jak najlepiej potrafię. Dlatego również w sklepie groomerskim https://sklep.germapol.pl/ kupuję mu często różne akcesoria służące do pielęgnacji psa.

    OdpowiedzUsuń